poniedziałek, 26 grudnia 2011

Nowy Rok tuż tuż...

Zbliża się koniec świąt na wadze z 3kg więcej a zaraz nowy rok! Każdy z nas chcę świetnie wyglądać ale czy da się w 4dni doprowadzić do porządku po świątecznych libacjach? Myślę że tak skoro w 3dni udało mi się przytyć z 1-2kg nie wiem nie ważyłam się boję się ;D to czemu w 4dni ma mi waga nie powrócić? Wracając do poprzednich nawyków i siłowni! Tak na pewno wracam na siłownie i poranne bieganie! Choć rano jest ciężko!







A swoją drogą mamy świetną pogodę! Przynajmniej tu w Warszawie jest wiosna! Pogoda w sam raz na wypoczynek na zewnątrz!
Są już wyprzedaże w sklepach z chęcią bym upolowała parę rzeczy a z takimi jeszcze lepiej się ćwiczy! Aż chce się iść na siłownię! ;)



Niestety Mikołaj nic mi z tych rzeczy nie przyniósł więc będę musiała sama się zatroszczyć o siebie i swoje stroje treningowe ;)

13 komentarzy:

  1. Pogoda na bieganie jest fakt, ale mobilizacji brak.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Też powinnam zacząć biegać ;P
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. chyba zmotywuję się i zacznę ćwiczyć ;)
    hmm pomyślę ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny blog . Dołączyłam do obserwatorów i liczę na rewanż ;*

    OdpowiedzUsuń
  5. Stroje to najlepsza kobieca motywacja! tylko jeszcze żeby chęci były wystawić nos poza domek...:)

    OdpowiedzUsuń
  6. no pogoda jest super ale gdzie śnieg?:(

    OdpowiedzUsuń
  7. świetny post! też muszę zacząć coś z sobą robić:D

    obserwuję!
    xoxoxo

    OdpowiedzUsuń
  8. ale ładne te stroje treningowe,od razu bym miała w nich motywacje do biegania ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. orginalnie. Zapraszam do siebie. Alice Rose.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja biegałam rano (lub wieczorem) w wakacje i jeszcze gdy było w miarę ciepło, ale teraz sobie odpuściłam :D Ostatnio własnie myslałam o jakims karnecie na siłownię...

    OdpowiedzUsuń
  11. przydałoby sie Polakom więcej ruchu :)
    obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  12. http://everywherem.blogspot.com/
    POLECAM;-*

    OdpowiedzUsuń